{rfName}
Ro

Indexat a

Llicència i ús

Altmetrics

Anàlisi d'autories institucional

Redondo JAutor o coautor

Compartir

9 d’agost de 2017
Publicacions
>
Article
No

Romifidine, medetomidine or xylazine before propofol-halothane-N2O anesthesia in dogs

Publicat a:Canadian Journal Of Veterinary Research-Revue Canadienne De Recherche Veterinaire. 63 (1): 31-36 - 1999-01-01 63(1), DOI:

Autors: Redondo, JI; Gómez-Villamandos, RJ; Santisteban, JM; Domínguez, JM; Ruiz, I; Avila, I

Afiliacions

- Autor o coautor
Universidad de Córdoba - Autor o coautor

Resum

Paraules clau

BiotecnologíaCiências agrárias iCiências ambientaisCiências biológicas iCiências biológicas iiCiências biológicas iiiGeneral veterinaryInterdisciplinarMedicina iiMedicina iiiMedicina veterinariaMedicine (miscellaneous)Saúde coletivaVeterinary (all)Veterinary (miscellaneous)Veterinary sciencesZootecnia / recursos pesqueiros

Indicis de qualitat

Impacte bibliomètric. Anàlisi de la contribució i canal de difusió

El treball ha estat publicat a la revista CANADIAN JOURNAL OF VETERINARY RESEARCH-REVUE CANADIENNE DE RECHERCHE VETERINAIRE a causa de la seva progressió i el bon impacte que ha aconseguit en els últims anys, segons l'agència Scopus (SJR), s'ha convertit en una referència en el seu camp. A l'any de publicació del treball, 1999, es trobava a la posició , aconseguint així situar-se com a revista Q1 (Primer Cuartil), en la categoria Medicine (Miscellaneous).

Independentment de l'impacte esperat determinat pel canal de difusió, és important destacar l'impacte real observat de la pròpia aportació.

Segons les diferents agències d'indexació, el nombre de citacions acumulades per aquesta publicació fins a la data 2025-09-23:

  • WoS: 19
  • Scopus: 28
  • Europe PMC: 15

Anàlisi del lideratge dels autors institucionals

Hi ha un lideratge significatiu, ja que alguns dels autors pertanyents a la institució apareixen com a primer o últim signant, es pot apreciar en el detall: Primer Autor (Redondo Garcia, José Ignacio) .