{rfName}
TH

Indexat a

Llicència i ús

Icono OpenAccess

Citacions

9

Altmetrics

Anàlisi d'autories institucional

Martínez Otero JmAutor (correspondència)

Compartir

1 d’agost de 2016
Publicacions
>
Review

THe right to be forgotten on the internet: Closed debates and open questions after the CJEU's decision on the case Google vs AEPD and Mario Costeja [El derecho al olvido en Internet: Debates cerrados y cuestiones abiertas tras la STJUE Google vs AEPD y Mario Costeja]

Publicat a:Revista De Derecho Político. (93): 103-142 - 2015-05-01 (93), DOI: 10.5944/rdp.93.2015.15139

Autors: Martínez Otero JM

Afiliacions

Dept. de Derecho de la Comunicación, Universidad CEU-Cardenal Herrera, Spain - Autor o coautor

Resum

Paraules clau

Freedom of speechInternetInternet search enginesRight to be forgotten

Indicis de qualitat

Impacte bibliomètric. Anàlisi de la contribució i canal de difusió

El treball ha estat publicat a la revista Revista De Derecho Político a causa de la seva progressió i el bon impacte que ha aconseguit en els últims anys, segons l'agència Scopus (SJR), s'ha convertit en una referència en el seu camp. A l'any de publicació del treball, 2015, es trobava a la posició , aconseguint així situar-se com a revista Q2 (Segundo Cuartil), en la categoria Law.

Independentment de l'impacte esperat determinat pel canal de difusió, és important destacar l'impacte real observat de la pròpia aportació.

Segons les diferents agències d'indexació, el nombre de citacions acumulades per aquesta publicació fins a la data 2025-09-07:

  • Scopus: 9

Impacte i visibilitat social

Des de la dimensió d'influència o adopció social, i prenent com a base les mètriques associades a les mencions i interaccions proporcionades per agències especialitzades en el càlcul de les denominades "Mètriques Alternatives o Socials", podem destacar a data 2025-09-07:

  • L'ús d'aquesta aportació en marcadors, bifurcacions de codi, afegits a llistes de favorits per a una lectura recurrent, així com visualitzacions generals, indica que algú està fent servir la publicació com a base del seu treball actual. Això pot ser un indicador destacat de futures cites més formals i acadèmiques. Aquesta afirmació està avalada pel resultat de l'indicador "Capture", que aporta un total de: 12 (PlumX).

És fonamental presentar evidències que recolzin l'alineació plena amb els principis i directrius institucionals sobre Ciència Oberta i la Conservació i Difusió del Patrimoni Intel·lectual. Un clar exemple d'això és:

  • El treball s'ha enviat a una revista la política editorial de la qual permet la publicació en obert Open Access.
  • A més, el treball s'ha enviat a una revista classificada com a Diamant en relació amb aquest tipus de política editorial.

Anàlisi del lideratge dels autors institucionals

Hi ha un lideratge significatiu, ja que alguns dels autors pertanyents a la institució apareixen com a primer o últim signant, es pot apreciar en el detall: Primer Autor (Martínez Otero, Juan) i Últim Autor (Martínez Otero, Juan).

l'autor responsable d'establir les tasques de correspondència ha estat Martínez Otero, Juan.